Kariera w Trecom

Kiedy w 1996 roku powstawała nasza firma wiedzieliśmy, że kluczem do sukcesu są i będą nasi pracownicy. Naszym największym atutem są kompetencje ludzi, który tworzą Trecom. Wiemy, że branża IT to branża dynamiczna, która rozwija się tak szybko, jak rozwijają się ludzie, którzy ją tworzą. Dlatego budujemy nasz sukces na zaangażowaniu wszystkich pracowników: inżynierów, informatyków, specjalistów od komunikacji, marketingu i sprzedaży. A nasz sukces to zadowolenie i sukces naszych klientów. Od ponad 20 lat.

Warto do nas dołączyć

Dziś Grupa Trecom to 8 spółek w różnych lokalizacjach na terenie całej Polski oraz jedna spółka na Słowacji. Tak dynamiczny rozwój firmy opiera się na konsekwentnej filozofii, która ją tworzy: Najważniejsze są kompetencje oraz ich wspieranie i rozwój w możliwie najlepszych warunkach, które gwarantujemy. Wiemy, że nasi klienci oczekują od nas rozwiązań. My te rozwiązania mamy, bo dbamy o stałe podnoszenie kwalifikacji wszystkich pracowników zaangażowanych w działanie Firmy.

W Trecom dbamy o człowieka i o zespół. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników, rozumiemy trudności, na jakie trafiają niekiedy zespoły. Naszym zadaniem jest dbałość o harmonię i kreatywną atmosferę w zespołach oraz odpowiednią przestrzeń do samorealizacji człowieka.

Oferty pracy

Inżynier wsparcia


Poszukujemy inżyniera wsparcia, którego zadania będą obejmować:

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów.
  • Wdrażanie aktualizacji systemów oraz utrzymanie środowisk IT w odpowiednim stanie operacyjnym.
  • Wsparcie techniczne dla klientów w zakresie systemów, aplikacji i infrastruktury IT.
  • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań sieciowych.
  • Planowanie i realizację migracji sieciowych w ramach projektów.
  • Przygotowywanie dokumentacji.

Wymagania:

  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i usuwaniu zakłóceń w działaniu systemów oraz usług IT.
  • Gotowość do udziału w rotacyjnych dyżurach on-call oraz okazjonalnego świadczenia pracy w nadgodzinach.
  • Dobra znajomość zagadnień sieciowych, w tym:
    • adresacji IPv4, routingu statycznego i dynamicznego (np. OSPF, BGP),
    • protokołów warstwy sieciowej i transportowej (ICMP, TCP, UDP),
    • diagnostyki połączeń (np. ping, traceroute, netstat, tcpdump).
  • Znajomość technologii SD-WAN – koncepcji działania, architektury, routingu i polityk trasowania w środowiskach rozproszonych.
  • Wiedza z zakresu technologii data center (compute, storage, wirtualizacja).
  • Podstawowa znajomość automatyzacji konfiguracji sieci (np. skrypty, języki programowania).
  • Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, w tym zbieranie i analiza wymagań.
  • Umiejętność formułowania rekomendacji technicznych dopasowanych do potrzeb biznesowych.
  • Znajomość środowisk typu managed services oraz podstaw procesów ITIL.
  • Certyfikaty branżowe (np. Cisco, Palo Alto) będą dodatkowym atutem.
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i zespołowej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1.

To oferujemy

  • możliwości rozwoju
  • wymianę doświadczeń i wsparcie ekspertów
  • udział w ciekawych projektach
  • możliwość pracy zdalnej
  • zatrudnienie w ramach umowy B2B
  • możliwość udziału w szkoleniach, warsztatach, konferencjach, wyjazdach integracyjnych

Lokalizacja: Suchy Las k. PoznaniaOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na:
rekrutacja.poznan@trecom.pl

Specjalista ds. wsparcia IT

Miejsce pracy: Suchy Las k. Poznania


Twój zakres obowiązków

  • pierwsza linia wsparcia informatycznego dla naszych Klientów
  • instalacja i konfiguracja urządzeń infrastruktury informatycznej
  • diagnozowanie i naprawa awarii
  • monitoring infrastruktury naszych Klientów
  • opracowywanie i rozwój procedur na podstawie otrzymanych instrukcji

Nasze wymagania

  • umiejętność diagnostyki systemów operacyjnych
  • doświadczenie z urządzeniami sieciowymi
  • umiejętność przetestowania komunikacji w sieci IP
  • znajomość podstaw sieci komputerowych, struktury adresu IP, mechanizmu routingu, protokołów sieciowych, konfiguracji podstawowych parametrów protokołu IP
  • komunikatywność i proaktywność
  • znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • doświadczenie w pracy z systemem ticketowym (mile widziane)
  • prawo jazdy (mile widziane)

To oferujemy

  • możliwości rozwoju
  • możliwość udziału w szkoleniach, warsztatach, konferencjach, wyjazdach integracyjnych
  • wymianę doświadczeń i wsparcie ekspertów
  • udział w ciekawych projektach
  • możliwość pracy zdalnej
  • zatrudnienie w ramach umowy B2B

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na: rekrutacja.poznan@trecom.pl


Administratorem danych osobowych jest Trecom Spółka Akcyjna Sp. k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Czyżewskiej 10 w Warszawie. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia rekrutacji, a w razie wyrażenia odrębnej zgody w tym zakresie, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Przesłanie do Trecom Spółka Akcyjna Sp. k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Czyżewskiej 10 w Warszawie („Trecom”) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Trecom w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.