Network Operations Center

  • Analiza dostępności i wydajności komponentów pozwala nam proaktywnie reagować na zagrożenia, zanim przerodzą się w poważną awarię.
  • Nasi specjaliści mogą pojawić się w Twojej lokalizacji do 4 godzin od zdarzenia, a wsparcie zdalne dostępne jest natychmiast.

Kluczowe obszary działania NOC

NOC

Monitoring infrastruktury

Monitorujemy, wykrywamy, przetwarzamy zdarzenia oraz awarie związane z sieciami klientów i infrastrukturą IT/OT. Identyfikujemy trendy i określamy działania poprawiające wydajność infrastruktury.

NOC

Wsparcie w zarządzaniu

Zapewniamy aktualizację infrastruktury i powiązanych elementów oraz wsparcie w nieprawidłowo zabezpieczonych punktów. Diagnozujemy główną przyczynę problemu czy awarii i rekomendujemy zmiany.

NOC

Wsparcie on-site

Zapewniamy szybką reakcję i wsparcie na miejscu (on-site). Sześć biur zlokalizowanych na terenie Polski pozwala nam na dotarcie do klientów w ciągu
4 godzin.

Jak działa NOC?

1/6
Zbieranie oraz analiza danych z kluczowych elementów infrastruktury

Obszar monitoringu i analizy:

  • infrastruktura DC (w tym parametry środowiskowe)
  • infrastruktura OT 
  • infrastruktura sieciowa  
  • aplikacje biznesowe (IoT/IIoT) 
  • środowisko VoIP 
  • środowisko wirtualne i chmurowe  
  • systemy i bazy danych 

2/6
Kluczowe usługi

Zakres monitoringu i analizy:

  • monitoring wydajności infrastruktury IT/OT
  • reakcja na zdarzenia on-site (break and fix)
  • back-up danych
  • zarządzanie zmianami w infrastrukturze
  • doradztwo w zakresie optymalizacji sieci
  • pozostałe usługi (np. pełna administracja infrastrukturą)

3/6
Trzy linie wsparcia

Nasi specjaliści podzieleni są na trzy linie, aby zapewnić ciągłe wsparcie i natychmiastową odpowiedź na incydent lub awarię:

  • L1 – pracuje w trybie 24-godzinnym i odpowiada za stały monitoring infrastruktury. L1 rejestruje incydent w systemie zgłoszeniowym oraz wstępnie diagnozuje problem.
  • L2 – zespół inżynierów posiadających najwyższe kompetencje potwierdzone certyfikatami. L2 odpowiedzialna jest za weryfikację problemu i końcową naprawę usterki.
  • L3 – zespół doświadczonych architektów i konsultantów. L3 doradza w sprawach rozbudowy architektury, sugeruje optymalizacje, prowadzi wdrożenia.

4/6
Eksperci

Kompetencje:

  • Czołowi eksperci na rynku monitorują, analizują i reagują na problemy w infrastrukturze.
  • Tworzymy zespół +115 inżynierów i architektów, co umożliwia natychmiastową reakcję w przypadku wyzwań w dowolnym obszarze infrastrukturalnym.

5/6
Błyskawiczna reakcja

Czas reakcji:

  • Natychmiastowa reakcja zdalna na zdarzenie zarejestrowane w systemie.
  • Wsparcie na miejscu (on-site) do 4h od wystąpienia zdarzenia.
  • Bezpośredni dostęp do doświadczonych inżynierów, którzy rozwiązują nawet najbardziej złożone problemy.

6/6
Technologie

Nasze rozwiązanie:

  • Platforma Trecom NOC została oparta o rozwiązania open-source oraz wspierające narzędzia umożliwiające kompleksowy monitoring infrastruktury.

Dlaczego Trecom NOC?

NOC

Wysokie zadowolenie klientów
4,98/5 średnia ocen klientów z 8 miesięcy.

NOC

Dotrzymujemy zobowiązań
99,34% zgłoszeń rozwiązujemy w ramach ustalonego SLA.

NOC

Sprawdzone procedury
Obsługujemy ok. 400 incydentów miesięcznie.

NOC

Optymalizacja kosztów
Trecom NOC to oszczędność do 80% w porównaniu do budowania i utrzymania wewnętrznego zespołu NOC.

NOC

Wysoka jakość wsparcia
Posiadamy certyfikaty branżowe, między innymi: CCNA, CCNP, HCIA WLAN czy AZ-104.

NOC

Praktyczne usługi komplementarne
Doradzamy w wyborze, realizujemy zakup
sprzętu oraz wdrażamy rozwiązania.

Podnosimy wydajność infrastruktury i ograniczamy wydatki na IT

Monitoring infrastruktury oraz reakcja na zdarzenia

Poznaj Trecom NOC

Administracja systemami, sieciami oraz aktualizacjami

Poznaj Trecom RPS

NOC

Korzyści ze współpracy z Trecom

NOC

Ekspertyza Trecom

Eksperci SOC i NOC mają dostęp do ponad 70 partnerów technologicznych oraz +115 inżynierów i architektów Trecom umożliwiając natychmiastowe konsultacje oraz ciągłą wymianę wiedzy.

Posiadamy unikalne na polskim rynku kompetencje wspierające (SOC, TrecomSEC).

NOC

Unikalne rozwiązanie

Posiadamy jedną z najbardziej kompleksowych ofert usług zarządzanych na rynku opartą na rozwiązaniach stworzonych pod potrzeby klientów w Polsce.

Oferujemy szerokie kompetencje w zarządzaniu incydentami, jak i usługi wspierające w zakresie cyberbezpieczeństwa.

NOC

Integracja z Trecom SOC

Zintegrowane usługi SOC i NOC pokrywają kluczowe obszary zarządzania bezpieczeństwem i infrastrukturą.

Nasz zespół zbiera, analizuje, reaguje i eliminuje zagrożenia oraz zapewnia kompletny monitoring organizacji wraz z rekomendacjami potencjalnych zmian.

Skontaktuj się z nami

Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne? Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?

Chcesz umówić się na konsultacje? Chcesz umówić się na konsultacje?

Masz dodatkowe pytania? Masz dodatkowe pytania?






    Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.

    Pozostałe rozwiązania

    SOC

    SOC

    Korzystaj z ekspertyzy Trecom SOC w zarządzaniu incydentami organizacji w trybie 24x7x365.
    Więcej informacji
    Cyberbezpieczeństwo

    Technologie z zakresu cyberbezpieczeństwa

    Skuteczne cyberbezpieczeństwo dopasowane do Twoich potrzeb.
    Więcej informacji

    Najnowsze publikacje

    Bezpieczeństwo łańcucha dostaw

    Tomasz Matuła

    07.06.2024

    Skontaktuj się z nami

    Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne? Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?

    Chcesz umówić się na konsultacje? Chcesz umówić się na konsultacje?

    Masz dodatkowe pytania? Masz dodatkowe pytania?






      Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.

      Grupa Trecom

      „Trecom Spółka Akcyjna” Sp. k.

      ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

      info@trecom.pl +48 22 488 72 00

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Wrocław Sp. z o.o.

      ul. Wyścigowa 58, 53-012 Wrocław

      wroclaw@trecom.pl +48 71 715 14 70

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Łódź Sp. z o.o.

      ul. Urzędnicza 36, 91-312 Łódź

      lodz@trecom.pl +48 22 483 49 39

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Enterprise Solutions Sp. z o.o.

      ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

      biuro.enterprise@trecom.pl +48 22 488 72 00

      Sprawdź jak dojechać

      „Trecom Kraków Spółka Akcyjna” Sp. k.

      ul. Zakliki z Mydlnik 16, 30-198 Kraków

      krakow@trecom.pl +48 12 390 71 40

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Nord Sp. z o.o.

      ul. Olimpijska 2, 81-538 Gdynia

      gdansk@trecom.pl +48 22 488 72 00

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Poznań Sp. z o.o.

      ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las k. Poznania

      poznan@trecom.pl +48 61 639 61 55

      Sprawdź jak dojechać

      Intertrading Systems Technology Sp. z o.o.

      Al. Jerozolimskie 162A, 02-342 Warszawa

      ist@ist.pl +48 22 50 245 50

      Sprawdź jak dojechać