Centrum wsparcia

  • Centrum Wsparcia umożliwia optymalizację funkcjonowania sieci i systemów komputerowych oraz minimalizację kosztów wynikających z awarii.
  • Usługa Centrum Wsparcia może zostać połączona z serwisem oraz pozostałymi usługami zarządzanymi Trecom (SOC lub NOC).

Kluczowe obszary działania Centrum Wsparcia

Centrum Wsparcia

Service Desk

Centrum Wsparcia działa jako single point of contact dla problemów związanych z sieciami i systemami komputerowymi.

Centrum Wsparcia

Konsultacje techniczne

Oferujemy kompleksowe wsparcie IT,
w tym w obszarze infrastruktury czy upgrade’u konfiguracji urządzeń.

Centrum Wsparcia

Wsparcie on-site

Posiadamy sześć biur zlokalizowanych na terenie Polski i ogólnopolską bazę magazynów. Tworzymy zespół +115 inżynierów co umożliwia natychmiastową reakcję i dojazd do klienta do 4h od wystąpienia zdarzenia.

Jak działa Centrum wsparcia?

Centrum Wsparcia

Service Desk

Nasz zespół działa w trybie 24/7 i odpowiada na wszystkie zgłoszenia dotyczące problemów, a także analizuje alerty z systemu monitoringu.

Przyjmujemy wszystkie zgłoszenia i rozwiązujemy problemy na bazie procedur operacyjnych.

Złożone problemy przekazujemy do odpowiedniej grupy wsparcia.

Nadzorujemy realizację zgłoszeń z uwzględnieniem ustalonego SLA.

Centrum Wsparcia

Wsparcie merytoryczne

Konsultacje techniczne są obsługiwane przez certyfikowanych i doświadczonych inżynierów.

Wspieramy m.in. w zakresie zmian w infrastrukturze, upgrade’u, konfiguracji urządzeń, doborze odpowiedniego sprzętu spełniającego wymagania biznesowe klienta (bill of materials).

Projektujemy i wdrażamy nową infrastrukturę sieciowo-systemową.

Centrum Wsparcia

Naprawa awarii on-site

Wymieniamy uszkodzone urządzenia zgodnie z ustalonym SLA.

Tworzymy zespół inżynierów rozsianych na terenie całej Polski, co pozwala nam na interwencję on-site do 4h od momentu otrzymania zgłoszenia.

Działamy w trybie 24/7.

Centrum wsparcia z Trecom

Centrum Wsparcia

Optymalizujemy funkcjonowanie sieci i systemów komputerowych oraz minimalizujemy koszty wynikające z awarii.

Centrum Wsparcia

Zapewniamy ciągłość działania systemów informatycznych i bezpieczeństwo danych.

Centrum Wsparcia

Zapewniamy aktywne zarządzanie infrastrukturą sieciową i regularne raporty z monitoringu zawierające komplet informacji niezbędnych do optymalizacji.

Centrum Wsparcia

Wsparcie IT świadczone jest przez certyfikowanych i doświadczonych inżynierów, gwarantujących pełne zrozumienie indywidualnych potrzeb klienta.

Usługi serwisowe

Usługi serwisowe to rozwiązanie komplementarne do Centrum Wsparcia, w ramach którego świadczymy serwis on-site 24x7x365 dla wszystkich urządzeń oraz dodatkowe wsparcie projektowe (m.in. na warstwie sieciowej).

Usługi serwisowe na przykładzie współpracy z jednym z globalnych liderów sektora restauracji IEO

Centrum Wsparcia

Serwis on-site w restauracjach jednego z globalnych liderów w kategorii restauracjisektora IEO (Informal Eating Out) świadczymy od 2011 roku. W tym segmencie Polska jest wiodącym rynkiem, jeżeli chodziwdrażanie nowych technologii i rozwiązań realizujących i wspierających sprzedaż.

Centrum Wsparcia

Obecnie obsługujemy ponad 300 restauracjiPolsce. W ramach umowy realizujemy serwis on-site 24x7x365 (SLA od 6h do 72h, w zależności od usługi) wszystkich urządzeń IT zainstalowanychrestauracji (1 restauracja to około 200 urządzeń), a także liczne usługi projektowe.

Szczegóły współpracy

Zapewniliśmy infrastrukturę umożliwiającą otworzenie ponad 250 restauracji.

Obsłużyliśmy ponad 100 gruntownych modernizacji w restauracjach.

Wdrożyliśmy systemy ODMB (Outdoor Digital Menu Board).

Zainstalowaliśmy ponad 1000 kiosków samoobsługowych.

Wdrożyliśmy i wymieniliśmy dziesiątki tysięcy urządzeń (POS, drukarki fiskalne, serwery, table service, monitory i PINPady).

Realizujemy kilkanaście usług projektowych rocznie.

Uczestniczymy przy tworzeniu, opracowywaniu, wdrażaniu i koordynowaniu nowych rozwiązań.

Zmodernizowaliśmy infrastrukturę LAN.

Usługi zarządzane z Trecom

Centrum Wsparcia

Ekspertyza Trecom

Eksperci SOC i NOC mają dostęp do ponad 70 partnerów technologicznych oraz +115 inżynierów i architektów w Trecom umożliwiając natychmiastowe konsultacje oraz ciągłą wymianę wiedzy.

Posiadamy unikalne na polskim rynku kompetencje wspierające (SOC, NOC i TrecomSEC).

Centrum Wsparcia

Unikalne rozwiązanie

Posiadamy jedną z najbardziej kompleksowych ofert usług zarządzanych na rynku opartą na rozwiązaniach stworzonych pod potrzeby klientów w Polsce.

Oferujemy szerokie kompetencje w zarządzaniu incydentami, jak i usługi wspierające w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Centrum Wsparcia

Integracja z SOC i NOC

Zintegrowane usługi SOC, NOC i Centrum Wsparcia pokrywają kluczowe obszary zarządzania bezpieczeństwem i infrastrukturą.

Nasz zespół zbiera, analizuje, reaguje i eliminuje zagrożenia oraz zapewnia kompletny monitoring organizacji wraz z rekomendacjami potencjalnych zmian.

Skontaktuj się z nami

Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne? Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?

Chcesz umówić się na konsultacje? Chcesz umówić się na konsultacje?

Masz dodatkowe pytania? Masz dodatkowe pytania?






    Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.

    Pozostałe rozwiązania

    SOC

    SOC

    Korzystaj z ekspertyzy Trecom SOC w zarządzaniu incydentami organizacji w trybie 24x7x365.
    Więcej informacji
    Cyberbezpieczeństwo

    Technologie z zakresu cyberbezpieczeństwa

    Skuteczne cyberbezpieczeństwo dopasowane do Twoich potrzeb.
    Więcej informacji

    Najnowsze publikacje

    Bezpieczeństwo łańcucha dostaw

    Tomasz Matuła

    07.06.2024

    Skontaktuj się z nami

    Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne? Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?

    Chcesz umówić się na konsultacje? Chcesz umówić się na konsultacje?

    Masz dodatkowe pytania? Masz dodatkowe pytania?






      Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.

      Grupa Trecom

      „Trecom Spółka Akcyjna” Sp. k.

      ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

      info@trecom.pl +48 22 488 72 00

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Wrocław Sp. z o.o.

      ul. Wyścigowa 58, 53-012 Wrocław

      wroclaw@trecom.pl +48 71 715 14 70

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Łódź Sp. z o.o.

      ul. Urzędnicza 36, 91-312 Łódź

      lodz@trecom.pl +48 22 483 49 39

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Enterprise Solutions Sp. z o.o.

      ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

      biuro.enterprise@trecom.pl +48 22 488 72 00

      Sprawdź jak dojechać

      „Trecom Kraków Spółka Akcyjna” Sp. k.

      ul. Zakliki z Mydlnik 16, 30-198 Kraków

      krakow@trecom.pl +48 12 390 71 40

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Nord Sp. z o.o.

      ul. Olimpijska 2, 81-538 Gdynia

      gdansk@trecom.pl +48 22 488 72 00

      Sprawdź jak dojechać

      Trecom Poznań Sp. z o.o.

      ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las k. Poznania

      poznan@trecom.pl +48 61 639 61 55

      Sprawdź jak dojechać

      Intertrading Systems Technology Sp. z o.o.

      Al. Jerozolimskie 162A, 02-342 Warszawa

      ist@ist.pl +48 22 50 245 50

      Sprawdź jak dojechać