Centrum wsparcia
- Centrum Wsparcia umożliwia optymalizację funkcjonowania sieci i systemów komputerowych oraz minimalizację kosztów wynikających z awarii.
- Usługa Centrum Wsparcia może zostać połączona z serwisem oraz pozostałymi usługami zarządzanymi Trecom (SOC lub NOC).
Kluczowe obszary działania Centrum Wsparcia
Service Desk
Centrum Wsparcia działa jako single point of contact dla problemów związanych z sieciami i systemami komputerowymi.
Konsultacje techniczne
Oferujemy kompleksowe wsparcie IT,
w tym w obszarze infrastruktury czy upgrade’u konfiguracji urządzeń.
Wsparcie on-site
Posiadamy sześć biur zlokalizowanych na terenie Polski i ogólnopolską bazę magazynów. Tworzymy zespół +115 inżynierów co umożliwia natychmiastową reakcję i dojazd do klienta do 4h od wystąpienia zdarzenia.
Jak działa Centrum wsparcia?

Service Desk
Nasz zespół działa w trybie 24/7 i odpowiada na wszystkie zgłoszenia dotyczące problemów, a także analizuje alerty z systemu monitoringu.
Przyjmujemy wszystkie zgłoszenia i rozwiązujemy problemy na bazie procedur operacyjnych.
Złożone problemy przekazujemy do odpowiedniej grupy wsparcia.
Nadzorujemy realizację zgłoszeń z uwzględnieniem ustalonego SLA.

Wsparcie merytoryczne
Konsultacje techniczne są obsługiwane przez certyfikowanych i doświadczonych inżynierów.
Wspieramy m.in. w zakresie zmian w infrastrukturze, upgrade’u, konfiguracji urządzeń, doborze odpowiedniego sprzętu spełniającego wymagania biznesowe klienta (bill of materials).
Projektujemy i wdrażamy nową infrastrukturę sieciowo-systemową.

Naprawa awarii on-site
Wymieniamy uszkodzone urządzenia zgodnie z ustalonym SLA.
Tworzymy zespół inżynierów rozsianych na terenie całej Polski, co pozwala nam na interwencję on-site do 4h od momentu otrzymania zgłoszenia.
Działamy w trybie 24/7.
Centrum wsparcia z Trecom
Optymalizujemy funkcjonowanie sieci i systemów komputerowych oraz minimalizujemy koszty wynikające z awarii.
Zapewniamy ciągłość działania systemów informatycznych i bezpieczeństwo danych.
Zapewniamy aktywne zarządzanie infrastrukturą sieciową i regularne raporty z monitoringu zawierające komplet informacji niezbędnych do optymalizacji.
Wsparcie IT świadczone jest przez certyfikowanych i doświadczonych inżynierów, gwarantujących pełne zrozumienie indywidualnych potrzeb klienta.
Usługi serwisowe
Usługi serwisowe to rozwiązanie komplementarne do Centrum Wsparcia, w ramach którego świadczymy serwis on-site 24x7x365 dla wszystkich urządzeń oraz dodatkowe wsparcie projektowe (m.in. na warstwie sieciowej).
Usługi serwisowe na przykładzie współpracy z jednym z globalnych liderów sektora restauracji IEO
Serwis on-site w restauracjach jednego z globalnych liderów w kategorii restauracji z sektora IEO (Informal Eating Out) świadczymy od 2011 roku. W tym segmencie Polska jest wiodącym rynkiem, jeżeli chodzi o wdrażanie nowych technologii i rozwiązań realizujących i wspierających sprzedaż.
Obecnie obsługujemy ponad 300 restauracji w Polsce. W ramach umowy realizujemy serwis on-site 24x7x365 (SLA od 6h do 72h, w zależności od usługi) wszystkich urządzeń IT zainstalowanych w restauracji (1 restauracja to około 200 urządzeń), a także liczne usługi projektowe.
Szczegóły współpracy
Zapewniliśmy infrastrukturę umożliwiającą otworzenie ponad 250 restauracji.
Obsłużyliśmy ponad 100 gruntownych modernizacji w restauracjach.
Wdrożyliśmy systemy ODMB (Outdoor Digital Menu Board).
Zainstalowaliśmy ponad 1000 kiosków samoobsługowych.
Wdrożyliśmy i wymieniliśmy dziesiątki tysięcy urządzeń (POS, drukarki fiskalne, serwery, table service, monitory i PINPady).
Realizujemy kilkanaście usług projektowych rocznie.
Uczestniczymy przy tworzeniu, opracowywaniu, wdrażaniu i koordynowaniu nowych rozwiązań.
Zmodernizowaliśmy infrastrukturę LAN.
Usługi zarządzane z Trecom
Ekspertyza Trecom
Eksperci SOC i NOC mają dostęp do ponad 70 partnerów technologicznych oraz +115 inżynierów i architektów w Trecom umożliwiając natychmiastowe konsultacje oraz ciągłą wymianę wiedzy.
Posiadamy unikalne na polskim rynku kompetencje wspierające (SOC, NOC i TrecomSEC).
Unikalne rozwiązanie
Posiadamy jedną z najbardziej kompleksowych ofert usług zarządzanych na rynku opartą na rozwiązaniach stworzonych pod potrzeby klientów w Polsce.
Oferujemy szerokie kompetencje w zarządzaniu incydentami, jak i usługi wspierające w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Integracja z SOC i NOC
Zintegrowane usługi SOC, NOC i Centrum Wsparcia pokrywają kluczowe obszary zarządzania bezpieczeństwem i infrastrukturą.
Nasz zespół zbiera, analizuje, reaguje i eliminuje zagrożenia oraz zapewnia kompletny monitoring organizacji wraz z rekomendacjami potencjalnych zmian.
Skontaktuj się z nami
Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?
Chcesz umówić się na konsultacje?
Masz dodatkowe pytania?
Pozostałe rozwiązania

SOC

Technologie z zakresu cyberbezpieczeństwa
Najnowsze publikacje
O programach security awareness – czy sama technologia wystarczy?

Tomasz Matuła
05.05.2025
Analiza ryzyka, czyli Twój kompas w procesie osiągnięcia zgodności z NIS 2

Aleksander Bronowski
21.11.2024