Michał Ciemiega
Head of Sales and Business DevelopmentEkspert w obszarze strategii sprzedaży i rozwoju biznesu w sektorze IT i cyberbezpieczeństwa, specjalizuje się w budowie i skalowaniu zespołów sprzedażowych, zarządzaniu projektami międzynarodowymi oraz wdrażaniu metodyk sprzedaży (MEDDPICC, MEDDIC). Łączy doświadczenie menedżerskie z wiedzą w zakresie rozwoju biznesu, wykorzystania sztucznej inteligencji w procesach sprzedaży, analizy danych i uczenia maszynowego, skutecznego przywództwa oraz zarządzania na poziomie executive.
Agentic AI and AI Agents: A Primer for Leaders (Vanderbilt University), Advanced Learning Algorithms (DeepLearning.AI / Stanford University), Machine Learning Specialization (DeepLearning.AI / Stanford University), Data Visualization with Python (IBM), IBM Data Science Specialization (IBM), Machine Learning with Python (IBM), Supervised Machine Learning: Regression and Classification (DeepLearning.AI / Stanford University), Data Analysis with Python (IBM), Databases and SQL for Data Science with Python (IBM), Data Science Methodology (IBM)
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Kierunek: Ekonomia menedżerska
2009 – 2011
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Tytuł: Magister nauk ścisłych, kierunek Fizyka jądrowa
2004 – 2009
MIT Professional Education
Program: New Space Economy
Lider sprzedaży i rozwoju biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży IT i cyberbezpieczeństwa. Head of Sales and Business Development w Trecom, wcześniej Regional Manager w CyberArk odpowiedzialny za region Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie osiągnął 50% wzrost przychodów w zarządzanych regionach w ciągu 5 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w Trend Micro, B3System i ASCOMP, rozwijając strategie sprzedaży i współpracę z kluczowymi klientami. Założyciel Akademii Giełdy USA, łączący wiedzę biznesową z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i analityki danych.
Zarządzanie projektami rozwoju sprzedaży i ekspansji rynkowej w sektorze IT i cyberbezpieczeństwa w regionie EuropyŚrodkowo-Wschodniej. Realizacja wielomilionowych kontraktów z instytucjami finansowymi, publicznymi i enterprise. Wdrażanie metodyk sprzedaży opartych na danych (MEDDPICC, MEDDIC) oraz budowa efektywnych strukturzespołów sprzedażowych i partnerskich. Tworzenie i realizacja strategii wzrostu rynkowego, prowadzenie szkoleń iprogramów rozwojowych dla zespołów. Projekty wykorzystujące sztuczną inteligencję i analitykę danych do prognozowania sprzedaży, optymalizacji procesów biznesowych i podejmowania decyzji strategicznych.