CLICA 1.2

Wdrażanie aplikacji Cisco Collaboration

Szkolenie Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) dostarcza niezbędnej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie konfiguracji i rozwiązywania problemów z aplikacjami Cisco Collaboration, takimi jak Cisco Unity Connection, Cisco Unity Express oraz aplikacje klienckie.

Terminy szkolenia

Termin:

od do

Cena: 7900 PLN netto

Lokalizacja:

Zdalne

Rejestracja on-line Formularz kontaktowy

Szczegóły szkolenia

Typ: Szkolenie z instruktorem w jęz. polskim

Czas trwania (dni): 5 dni

Instruktor: Jacek Szewczyk CCIE

Cena: 7900 PLN netto

Do certyfikacji: CCNP Collaboration

Podczas szkolenia nauczysz się wdrażać mechanizm Single Sign-On (SSO), integrować systemy wiadomości głosowych i interaktywnych systemów zapowiedzi IVR (Interactive Voice Response), a także konfigurować funkcjonalności Cisco IM and Presence oraz aplikacji Cisco Jabber.

Szkolenie przygotowuje do egzaminu 300-810 CLICA, który jest jednym z egzaminów do wyboru na drodze do certyfikacji CCNP Collaboration.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Dzięki temu szkoleniu:

  • Nauczysz się wdrażać i diagnozować systemy poczty głosowej oraz interaktywne systemy IVR przy użyciu Cisco Unity Connection i Cisco Unity Express.
  • Poznasz zasady działania mechanizmu SSO i nauczysz się integrować go z aplikacjami Cisco Unified Communications.
  • Dowiesz się, jak dostosowywać funkcje aplikacji Cisco Jabber i Cisco IM and Presence oraz jak integrować je z aplikacjami Cisco i firm trzecich.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie archiwizacji wiadomości, zarządzania pokojami czatu oraz rozwiązywania problemów z bazami danych systemu IM and Presence.
  • Opanujesz proces integracji Cisco Unified Attendant Console Advanced z CUCM i usługą IM and Presence oraz nauczysz się konfigurować mechanizmy nagrywania i monitorowania połączeń.
  • Zdobędziesz 40 punktów Continuing Education (CE), które możesz wykorzystać do odnowienia dowolnego ważnego certyfikatu Cisco.

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane do specjalistów zajmujących się administracją, wdrażaniem i utrzymaniem aplikacji Cisco Collaboration, w tym:

  • inżynierów rozwiązań Collaboration
  • administratorów rozwiązań Collaboration

Cele szkolenia

Po ukończeniu szkolenia będziesz potrafić:

  • Skonfigurować integrację Cisco Unity Connection z systemem Cisco Unified Communications Manager (CUCM).
  • Wdrożyć, konfigurować i diagnozować Call Handlers w Cisco Unity Connection.
  • Skonfigurować i rozwiązywać problemy z systemem Cisco Unity Express.
  • Opisać działanie mechanizmu Single Sign-On (SSO) oraz jego integrację z aplikacjami Cisco Unified Communications.
  • Przedstawić proces integracji aplikacji Cisco Jabber i Cisco Unified Communications Manager IM and Presence z innymi aplikacjami Cisco oraz rozwiązaniami firm trzecich.
  • Dostosowywać funkcjonalności aplikacji Cisco Unified Communications Manager IM and Presence oraz Cisco Jabber do potrzeb użytkowników i organizacji.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy związane z pokojami czatu oraz mechanizmami archiwizacji wiadomości.
  • Diagnozować i usuwać usterki dotyczące aplikacji Cisco Jabber oraz Cisco Unified Communications Manager IM and Presence.
  • Zintegrować aplikację Cisco Unified Attendant Console Advanced z CUCM oraz serwerem Cisco Unified Communications Manager IM and Presence.
  • Wdrożyć i skonfigurować mechanizmy nagrywania i monitorowania połączeń telefonicznych w środowisku Cisco Collaboration.

Wymagania wstępne

Przed przystąpieniem do szkolenia warto posiadać:

  • Podstawową znajomość technologii sieciowych,
  • Znajomość podstawowych zasad działania transmisji głosu i wideo w sieciach IP,
  • Doświadczenie w pracy z Cisco Unified Communications Manager, w tym znajomość konfiguracji planów numeracyjnych, konfiguracji pojedynczej bramy PSTN oraz trunków SIP.

Program szkolenia

Moduły teoretyczne:

  1. Integracja systemu Cisco Unity Connection z CUCM
  2. Konfiguracja i działanie Call Handlers w Cisco Unity Connection
  3. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów z systemem Cisco Unity Connection
  4. Mechanizm SSO w aplikacjach Cisco Unified Communications
  5. Integracja platformy Cisco IM and Presence z usługami chmurowymi
  6. Dostosowywanie funkcji aplikacji Cisco IM and Presence oraz Cisco Jabber
  7. Archiwizacja wiadomości i zarządzanie pokojami czatu
  8. Diagnostyka aplikacji Webex App i rozwiązywanie typowych problemów
  9. Integracja aplikacji Cisco Unified Attendant Console Advanced z CUCM
  10. Wdrażanie mechanizmów nagrywania i monitorowania połączeń

Ćwiczenia praktyczne:

  1. Integracja i konfiguracja Cisco Unity Connection
  2. Konfiguracja i testowanie Call Handlers w Unity Connection
  3. Wdrażanie mechanizmów ochrony przed oszustwami telefonicznymi (Toll Fraud Prevention)
  4. Diagnozowanie problemów z Call Handlers
  5. Rozwiązywanie problemów z działaniem Cisco Unity Connection
  6. Konfiguracja mechanizmu wysokiej dostępności (High Availability) dla IM and Presence
  7. Wdrażanie aplikacji Cisco Jabber
  8. Konfiguracja centralnej usługi IM and Presence dla środowiska rozproszonego
  9. Konfiguracja funkcjonalności serwisowych dla Cisco IM and Presence
  10. Konfiguracja archiwizacji wiadomości i tworzenie pokoi czatu
  11. Diagnostyka połączeń z bazą danych w systemie IM and Presence
  12. Integracja aplikacji Cisco Unified Attendant Console Advanced z CUCM
  13. Wdrażanie mechanizmów nagrywania i monitorowania połączeń z wykorzystaniem funkcji SPAN
  14. Implementacja funkcji nagrywania i monitorowania połączeń w systemie CUCM

Szkolenie CLICA to świetna okazja, by zdobyć praktyczne umiejętności z zakresu wdrażania, utrzymania oraz integracji aplikacji Cisco Collaboration oraz przygotować się do certyfikacji CCNP Collaboration.

Realizacja szkoleń

Rejestracja

  1. Wstępnego zgłoszenia na szkolenie można dokonać wypełniając formularz zgłoszenia na szkolenie on-line, drogą mailową lub telefonicznie. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza on-line, na adres mailowy uczestnika przychodzi formularz gotowy do wydrukowania. Wstępne zgłoszenie ważne jest 10 dni roboczych.
  2. Formularz należy podpisać przez osobę upoważnioną do podejmowania zobowiązań finansowych w imieniu podmiotu zgłaszającego oraz odesłać skan drogą mailową na adres: szkolenia@trecom.pl. Rejestracja na szkolenie prowadzona jest tylko na podstawie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszenia.
  3. Po otrzymaniu formularza, Trecom wysyła do uczestnika informację o rezerwacji miejsca, lub w przypadku braku wolnych miejsc, o wpisaniu na listę rezerwową wraz z propozycjami alternatywnych terminów.
  4. Zgłoszenie na szkolenia można przesyłać do 15 dni przed planowaną datą rozpoczęcia szkolenia. Po upływie tego terminu zgłoszenia można dokonać jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Płatność

  1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej lub drogą mailową są kwotami netto.
  2. Płatności za szkolenie odbywać się będą na podstawie faktur VAT wystawianych po zakończeniu szkolenia.
  3. Trecom zastrzega sobie prawo żądania 100% przedpłaty za szkolenie. Przedpłata dokonywana będzie na podstawie faktury pro forma. Uregulowanie przedpłaty jest warunkiem uczestnictwa w szkoleniu.
  4. Cena szkolenia obejmuje: materiały szkoleniowe, jeden ciepły posiłek, poczęstunek w przerwach szkoleniowych (kawa, herbata, ciastka), certyfikat ukończenia kursu. W cenę kursu nie jest wliczony koszt egzaminu.
  5. Wszelkie koszty związane z dojazdem oraz zakwaterowaniem ponoszą uczestnicy zajęć.

Zmiana terminu szkolenia i odwołanie szkolenia

  1. Trecom może odwołać zajęcia lub odmówić ich przeprowadzenia, w szczególności, gdy jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby chętnych. O fakcie oraz przyczynach odwołania zajęć Trecom poinformuje uczestników w najkrótszym możliwym czasie, nie później nie 5 dni przez planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  2. W przypadku odwołania zajęć przez Trecom uczestnikom zwracane są jedynie kwoty wpłacone przez nich na poczet udziału w odwoływanych  zajęciach.

Rezygnacja ze szkolenia

  1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu bez żadnych konsekwencji nie później niż do 21 dni przed planowanym jego rozpoczęciem. Rezygnację ze szkolenia należy przesłać droga mailową na adres: szkolenia@trecom.pl.
  2. Rezygnacja z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 21 dni przed jego rozpoczęciem skutkuje obciążeniem w kwocie równoważnej 50% odpłatności za szkolenie.
  3. Rezygnacja z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed jego rozpoczęciem skutkuje obciążeniem równoważnym pełnej odpłatności za szkolenie.

Skontaktuj się z nami

Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne? Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?

Chcesz umówić się na konsultacje? Chcesz umówić się na konsultacje?

Masz dodatkowe pytania? Masz dodatkowe pytania?






    Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.

    Grupa Trecom

    „Trecom Spółka Akcyjna” Sp. k.

    ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

    info@trecom.pl +48 22 488 72 00

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Wrocław Sp. z o.o.

    ul. Wyścigowa 58, 53-012 Wrocław

    wroclaw@trecom.pl +48 71 715 14 70

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Łódź Sp. z o.o.

    ul. Urzędnicza 36, 91-312 Łódź

    lodz@trecom.pl +48 22 483 49 39

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Enterprise Solutions Sp. z o.o.

    ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

    biuro.enterprise@trecom.pl +48 22 488 72 00

    Sprawdź jak dojechać

    „Trecom Kraków Spółka Akcyjna” Sp. k.

    ul. Zakliki z Mydlnik 16, 30-198 Kraków

    krakow@trecom.pl +48 12 390 71 40

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Nord Sp. z o.o.

    ul. Olimpijska 2, 81-538 Gdynia

    gdansk@trecom.pl +48 22 488 72 00

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Poznań Sp. z o.o.

    ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las k. Poznania

    poznan@trecom.pl +48 61 639 61 55

    Sprawdź jak dojechać

    Intertrading Systems Technology Sp. z o.o.

    Al. Jerozolimskie 162A, 02-342 Warszawa

    ist@ist.pl +48 22 50 245 50

    Sprawdź jak dojechać