Usługi Trecom


Dla kogo?

Usługi Trecom przeznaczone są dla każdego podmiotu gospodarczego i każdej jednostki administracji publicznej. Dzięki wielu oddziałom na terenie kraju jesteśmy w stanie zapewnić wysoki poziom świadczenia tych usług niezależnie od lokalizacji naszych klientów.

Dlaczego my?

Mamy wieloletnie doświadczenie na rynku zdobyte podczas współpracy z kilkuset klientami. Nasza organizacja charakteryzuje się uporządkowaniem procesów wewnętrznych i pozwala na optymalizację kosztową oferowanych usług, zaś specjaliści o wysokich kompetencjach technicznych są w stanie zapewnić odpowiedni poziom satysfakcji naszym klientom.

Oferta Trecom

Nasza oferta w obszarze pozostałych usług świadczonych przez Trecom obejmuje cztery kategorie: audyty i projektowanie, edukacja, usługi serwisowe oraz usługi dostawy sprzętu teleinformatycznego.

Audyty i projektowanie

  • audyty infrastruktury informatycznej: sieci lokalne, rozległe, bezprzewodowe, przemysłowe, serwery, macierze, firewalle, wirtualizacja;
  • projektowanie i przygotowanie nowych architektur rozwiązań;
  • doradztwo i konsulting;
  • dokumentacje techniczne;
  • prezentowanie technologii na żywo ;
  • wykonywanie Proof of Concept;
  • wynajem urządzeń demo do testów;
  • testowanie nowych technologii

Warsztaty i szkolenia

  • warsztaty techniczne uniwersalne z określonej tematyki, np. zabezpieczanie sieci LAN, Firewalle;
  • warsztaty techniczne z indywidualnym programem prowadzone na zamówienie;
  • szkolenia autoryzowane Cisco;
  • szkolenia miękkie dla pracowników działów IT;
  • długofalowe programy kształcenia kadry technicznej „od zera do inżyniera”;
  • przygotowywanie do egzaminów eksperckich;
  • przeprowadzanie egzaminów eksperckich we własnym centrum egzaminacyjny Pearson VUE;
  • użyczenie laboratorium rozwiązań informatycznych;
  • regularne, bezpłatne warsztaty z nowych technologii;
  • wsparcie uczelni wyższych w kształceniu kadry inżynierskiej IT;
  • konferencje eksperckie;
  • Trecom Day – coroczne indywidualne spotkania z kluczowymi klientami obejmujące przegląd strategii i rozwiązań IT na kolejny rok, identyfikowanie obszarów IT do zmian, konsultacje w dostosowaniu strategii informatycznej do strategii biznesowej organizacji

Usługi serwisowe

  • wsparcie techniczne – pierwsza, druga i trzecia linia wsparcia oraz poziom ekspercki;
  • zarządzanie usługami serwisowymi producentów w imieniu klienta (np. zgłaszanie awarii w imieniu klienta);
  • Network Operation Center;
  • Security Operation Center;
  • całościowy albo częściowy outsourcing IT: telefonia, contact center, infrastruktura sieciowa, dział systemowy, zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego, serwis desk;
  • monitorowanie terminów wykupionych pakietów wsparcia technicznego producentów

Dostawy sprzętu

  • zarządzanie projektami na dostawy sprzętu;
  • umowy ramowe na cykliczne dostawy sprzętu;
  • instalacje fizyczne sprzętu;
  • buforowanie dostaw sprzętu;
  • zapewnienie identyfikacji sprzętu według wewnętrznych regulacji organizacji
  • obsługa dostaw sprzętu na cały świat dla wielooddziałowych przedsiębiorstw;
  • dedykowany sklep internetowy z dedykowanymi cenami do samodzielnych, incydentalnych i drobnych zakupów sprzętu biurowego, informatycznego lub oprogramowania (BiznesLink);
  • dostawy przetestowanego, certyfikowanego, używanego sprzętu IT (ang. refurbish);
  • dostawy starszych podzespołów i części zamiennych do użytkowanego sprzętu IT;
  • utylizacja starego, zużytego sprzętu informatycznego